Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Spiros Podaras Άνθρωποι και ανθρωπάκια




 Δεν έχω έτοιμες απαντήσεις για τίποτα
Φοβάμαι αυτούς που έχουν
Έχω έτοιμες ερωτήσεις για όλα
Φοβάμαι αυτούς που δεν έχουν
Αυτοί οι δεύτεροι είναι οι ίδιοι άνθρωποι που τα ξέρουν όλα
Δεν μου αρέσει να συζητώ το αυτονόητο γιατί δεν μπορώ να το αποδείξω
Πιστεύω στην δύναμη των πολλών μυαλών
και σίγουρα δεν είναι μέσα αυτοί που τα ξέρουν όλα
[λογικά τα ακούω]

Θέλω να έχω όλα τα ελαττώματα των καλών ανθρώπων
αυτά που τους βασανίζουν
Θέλω ν' αγαπώ
Θέλω οι φίλοι μου να είναι ο εαυτός τους όποιος και να είναι
Θέλω να βοηθώ τους αβοήθητους
Θέλω να μοιράζομαι αυτά που γνωρίζω χωρίς να έχω όφελος
Δεν θα με πειράζε να είμαι δεύτερος αν κάποιος πρέπει να είναι πρώτος
Αγαπώ την ζωή χωρίς να φοβάμαι τον θάνατο,οπότε μάλλον δεν θα πατήσω άλλη ζωή για να ζήσω
Δεν θέλω να είμαι τέλειος
θέλω να είμαι αυτός που βλέπω στον καθρέπτη μου
[παράλογα τα ακούνε]

Αυτοί που τα ξέρουν όλα θα συμφωνήσουν
γι' αυτούς η αμάθεια είναι γνώση
αλλά δεν μπορώ να το αποδείξω
Αυτοί που δεν τα ξέρουν όλα και αυτοί θα συμφωνήσουν
γιατί είναι λογικοί
αυτό ας το αποδείξουν